پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

انتقاد گسترده از شب‌زنده داری در تیم ملی| مصاحبه بامدادی اسکوچیچ و بازیکنان!

  • کد خبر: ۸۲۹۴۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
انتقاد گسترده از شب‌زنده داری در تیم ملی| مصاحبه بامدادی اسکوچیچ و بازیکنان!
دراگان اسکوچیچ و برخی بازیکنان تیم ملی بار دیگر با انجام مصاحبه در نیمه شب با یک برنامه تلوزیونی انتقاد کارشناسان را به این رفتار برانگیختند. این رفتار نادرست بارها از سوی اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی تکرار شده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصاحبه‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی در زمان نامناسب با یک برنامه تلوزیونی انتقاد‌های بسیاری را متوجه فدراسیون فوتبال کرده است. در شرایطی که انتظار می‌رود قوانین درون اردویی تیم ملی به خوبی از سوی ارکان کادر فنی تیم ملی رعایت شود، اما شگفتا که هیچ یک از مسئولان تیم ملی به این موارد توجه ندارد و به دفعات شاهد مصاحبه‌های تلوزیونی بازیکنان و حتی اسکوچیچ با یک برنامه تلوزیونی در زمانی نا مناسب هستیم.  

شب گذشته نیز اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی درساعات پایانی شب برای مصاحبه با مجری یک برنامه تلوزیونی به صف شدند که این موضوع دفایق طولانی به طول انجامید و مشخص نیست که چرا به راحتی قوانین درون اردویی درتیم ملی زیر پا گذاشته می‌شود و به بازیکنان تذکر نمی‌دهند که در زمان مقرر به خواب بروند تا برای انجام تمرینات مطلوب روز بعد آماده شوند.

شب بیداری نه تنها نظم تیم ملی را زیر سوال می‌برد بلکه بازیکنان را نیز از لحاظ تغذیه‌ای با مشکل مواجه می‌کند، اما به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال و اعضای کادرفنی تیم ملی هیچ یک به این موضوع متوجه نیست و مصاحبه با یک برنامه و یک مجری خاص را ارجح تراز هرچیز دیگری می‌دانند.

در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش هیچ گاه شاهد چنین رفتار‌هایی نبودیم و کی‌روش هرگز اجازه نمی‌داد بازیکنان در این ساعات با رسانه‌ها مصاحبه کنند وقطعا قوانین رعایت می‌شود، اما خود اسکوچیچ برای مصاحبه تشنه‌تر از دیگر بازیکنان است و این موضوع آن قدر برایش مهم است که در مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد که حاضر می‌شود تمام قوانین درون اردویی را زیر پا بگذارد.  

به هرحال لازم است که فدراسیون فوتبال و در راس همه خود عزیزی خادم که همواره مدعی مدیریت نوین بوده، این مسائل را رعایت کند واجازه ندهد بازیکنان و کادرفنی قوانین را این گونه زیر پا بگذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->